• Itinerari Disseny Gràfic
  • Família Arts gràfiques
  • Durada 45 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Actualment no hi ha cap grup disponible per aquest curs.

A qui va dirigit

Aquest curs està dirigit principalment a estudiants i professionals de les arts grafiques, de la publicitat o del màrqueting que vulguin introduïr-se en el món de la edició i maquetació de documents. Enfocat especialment pels següents perfils professionals: responsables de comunicació, gerents i empresaris, professionals del màrqueting online, periodistes, directius i coordinadors, dissenyadors, community managers, mitjans socials Managers, entre altres.

El centre recomana fer aquest curs després d’haver fet Adobe Indesign I.

Objectius

Objectiu general:

– Adquirir les habilitats, destreses i coneixements necessaris per realitzar combinacions de textos i imatges, així com maquetar en diferents suports gràfics (papereria, fullets, catàlegs publicitaris, revistes…) mitjançant la utilització del programa de maquetació denominat Adobe Indesign.

Objectius específics:

– Conèixer els principals fonaments del disseny per a la correcta i òptima preparació d’aquests.
– Aplicar els principals elements del disseny en la preparació tant de textos com d’imatges.
– Realitzar treballs de maquetació utilitzant els diferents tipus de suports gràfics.

Continguts

1. Fonaments del disseny
1.1. Analitzar les necessitats
1.2. Dissenyar amb retícula / sense retícula
1.3. Regles, quadrícules i guies
1.4. Formes i ploma.
1.5. Traçats i creació de traçats a partir de textos

2. Elements del dissen
2.1. Recull de material
2.2. Numeració i capes
2.3. Finestres, paletes, menús
2.4. Pàgines mestres.
2.5. Caràcters i paràgrafs

3. Treballs pràctics
3.1. Formats i temes
3.2. Planificar i estructurar un índex
3.3. Maquetar
3.4. Revistes
3.5. Llibres
3.6. Publicacions en línia