fbpx
  • Itinerari Intensiu
  • Família -
  • Durada 57 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Actualment no hi ha cap grup disponible per aquest curs.

A qui va dirigit

Aquest curs va dirigit a treballadors, empresaris i botigers que es plantegen ampliar una altra línia de negoci obrint una botiga online que ofereix un ventall d’oportunitats, però també amenaces de les que han de ser conscients.

Objectius

– Presentar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda en Internet, i valorar la incidència que té el comerç electrònic per a l’economia global i el desenvolupament empresarial.

– Coneixer quines possibilitats té un comerç actualment per vendre també els seus productes per internet amb el menor cost i esforç, les eines per poder fer-ho i valorar si cal disposar d’una pagina web pròpia o no.

Continguts

PART 1

1. Avantatges i inconvenients del comerç electrònic

2. Reflexions prèvies sobre els nostres productes i la nostre botiga
2.1. Clients.
2.2. Preus.
2.3. Marges.
2.4. Models.
2.5. Competencia.

3. Recursos gratuïts per fer visible la nostre botiga física a internet

4. Diverses maneres per vendre per internet: Avantatges i inconvenients
4.1. Web propia.
4.2. Marketplaces o com vendre online sense tenir botiga.
4.3. Xarxes socials.

5. Eines i recursos per calcular i valorar el cost de les diferents opcions

PART 2

1. La botiga on-line
1.1. Què és l’ecommerce?
1.2. Avantatges i inconvenients del comerç electrònic
1.3. Botigues virtuals, tipus de comerç B2B, B2C I B2B2C

2. Eines per crear una botiga en línia
2.1. Etapes prèvies a la creació de la botiga virtual; estructura.
2.2. Posada en marxa d’una botiga virtual.
2.3. Normativa sobre protecció de dades i comerç electrònic .

3. Publicitat i màrqueting on–line
3.1. Catàlegs en línia
3.2. Publicitat de la botiga virtual
3.3. Pla de màrqueting on-line
3.4. Xarxes socials a la botiga on-line
3.5. Tècniques de fidelització

4. Logística
4.1. Procés de compres
4.2. Gestió de comandes
4.3. Sistema de pagament
4.4. Distribució : Enviaments de mercaderia

5. Atenció al client