fbpx
  • Itinerari Anglès
  • Família -
  • Durada 30 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Badalona - Aula Virtual
09/05/2024 - 18/06/2024 Dimarts i Dijous (18:30 - 21:00)

A qui va dirigit

El curs d’informació i atenció turística en llengua estrangera està 100% subvencionat pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

Els cursos es fan en modalitat virtual a excepció de la primera sessió, que és presencial al centre per fer-vos entrega del material i per signar la documentació corresponent.

Aquest curs va dirigit a treballadors en actiu que volen aprendre a com comunicar-se i relacionar-se, principalment per motius laborals, amb persones de parla anglesa.

Gràcies a aquest curs, aprendràs les millors expressions per satisfer les necessitats dels clients, enfocat a l’àmbit turístic.

PLACES DISPONIBLES:

  • Treballadors en actiu: 70%
  • Aturats inscrits al SOC: 30%

 

NIVELL DE QUALIFICACIÓ PROFESSIONAL: 1

REQUISITS D’ACCÉS:

  • No s’exigeix cap requisit per accedir a la formació, encara que s’han de posseir prou habilitats de comunicació lingüística que permetin cursar amb aprofitament la formació.

 

Objectius

En completar el curs rebràs un certificat de “Informació i atenció turística en llengua estrangera, anglès

Objectiu general:

  • Dotar l’alumne/a de les expressions i vocabulari suficients per poder gestionar amb èxit les interaccions, pròpies del lloc de treball, amb visitants que parlen Anglès.

Objectiu específic:

  • Satisfer les necessitats del client d’un servei turístic utilitzant una llengua estrangera per això la impartició del curs seran en la llengua escollida.

Continguts

1. Tractant amb clients
1.1. Gramàtica: articles
1.2. Vocabulari: descrivint gent, malentesos, adjectius en -*ed / -*ing
1.3. Pràctiques professionals: afrontar una queixa, solucionar un problema de “*overbooking” (excés de reserves)

2. Reserves hoteleres
2.1. Gramàtica: preguntes indirectes, estil indirecte
2.2. Vocabulari: missatges de text, conferències i convencions, pronunciació: Entonació per a expressar cortesia

3. Pràctiques professionals
3.1. Prendre missatges
3.2. Enviar missatges de text
3.3. Proposar a un client un local de conferències
3.4. Escriu una carta formal

4. Les vistes
4.1. Gramàtica: la passiva
4.2. Vocabulari: llocs d’interès, com es fa la cervesa, exhibicions, pronunciació: /*ae/, /a/, /*ei/
4.3. Pràctiques professionals: recomanar vistes, descriu una exhibició, guia d’una visita turística

5. Visitant la ciutat
5.1. Gramàtica: verbs modals
5.2. Vocabulari: facturant, ús del diccionari, pronunciació i ortografia
5.3. Pràctiques professionals: donar consells per a la conducció, donar instruccions per a l’ús del metre, reserves de cotxes de lloguer, llogar una caravana

6. Sortir a menjar
6.1. Gramàtica: noms comptables i incomptables, quantificadors
6.2. Vocabulari: verbs relacionats amb la preparació d’aliments, pronunciació: /a/
6.3. Pràctiques professionals: descriu plats, recomanar un restaurant, prepara un menú, pren nota d’una comanda

7. Tradicions
7.1. Gramàtica: oracions de relatiu, llenguatge imprecís
7.2. Vocabulari: tradicions, el teatre, festes oficials, pronunciació, dates
7.3. Pràctiques professionals: descriure un festival, intercanvi de fets històrics, recomanar un festival