fbpx
  • Itinerari Social Media
  • Família -
  • Durada 35 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Actualment no hi ha cap grup disponible per aquest curs.

A qui va dirigit

Aquest curs va dirigit a treballadors, empresaris i botiguers que es plantegen ampliar una altra línia de negoci obrint una botiga digital que ofereix un ventall d’oportunitats, però també amenaces de les quals han de ser conscients.

PLACES DISPONIBLES:

Treballadors en actiu: 70%

Aturats inscrits al SOC: 30%

 

NIVELL DE QUALIFICACIÓ PROFESSIONAL: 3
REQUISITS D’ACCÉS:

  • Títol de Batxillerat o equivalent.
  • Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent.
  • Haver superat la prova d’accés a Cicles Formatius de Grau Superior.
  • Haver superat qualsevol prova oficial d’accés a la Universitat.
  • Certificat de professionalitat de nivell 3.
  • Títol de Grau o equivalent.
  • Títol de Postgrau (Màster) o equivalent.

Objectius

Presentar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda en Internet, i valorar la incidència que té el comerç electrònic per a l’economia global i el desenvolupament empresarial.

Conèixer quines possibilitats té un comerç actualment per vendre també els seus productes per internet amb el menor cost i esforç, les eines per poder fer-ho i valorar si cal disposar d’una pàgina web pròpia o no.

Continguts

PART 1

1. Avantatges i inconvenients del comerç electrònic

2. Reflexions prèvies sobre els nostres productes i la nostra botiga

  • Clients
  • Preus
  • Marges
  • Models
  • Competència

3. Recursos gratuïts per fer visible la nostra botiga física a internet

4. Diverses maneres per vendre per internet: Avantatges i inconvenients

  • Web pròpia
  • Marketplaces o com vendre digital sense tenir botiga
  • Xarxes socials

5. Eines i recursos per calcular i valorar el cost de les diferents opcions

PART 2

1. La botiga digital

  • Què és el comerç electrònic?
  • Avantatges i inconvenients del comerç electrònic
  • Botigues virtuals, tipus de comerç B2B, B2C I B2B2C2

2. Eines per crear una botiga en línia

  • Etapes prèvies a la creació de la botiga virtual; estructura.
  • Posada en marxa d’una botiga virtual
  • Normativa sobre protecció de dades i comerç electrònic.

3. Publicitat i màrqueting digital

  • Catàlegs en línia
  • Publicitat de la botiga virtual
  • Pla de màrqueting digital
  • Xarxes socials a la botiga digital
  • Tècniques de fidelització

4. Logística

  • Procés de compres
  • Gestió de comandes
  • Sistema de pagament
  • Distribució: Enviaments de mercaderia

5. Atenció al client