Aquest curs va dirigit a les persones que vulguin promocionar el seu negoci a través de xarxes socials i així poden aprofundir en el funcionament d’aquesta plataforma per augmentar les seves vendes.
Els cursos es fan en aula virtual a excepció de la primera sessió, que és presencial al centre per fer-vos entrega del material i per signar la documentació corresponent.
Poden accedir:
Treballadors en actiu
Autònoms
Persones en situació d’ERTO
Funcionaris
Places minoritàries:
Persones inscrites al SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya).
Objectius
Identificar les característiques generals de les xarxes socials for business i les millors estratègies publicitàries des de la perspectiva de negoci empresarial.
Continguts
TikTok per a empreses
Coneixements/ Capacitats cognitives i pràctiques
• Identificació del Tik tok com a xarxa social
• Descripció dels principis bàsics de Tik Tok com a eina de màrqueting
• Especificació dels continguts de la eina i usos.
Habilitats de gestió, personals i socials
• Reflexió sobre les implicacions de la utilització de tik tok en la nostra societat i sobre el comportament de l’usuari.
• Disposició per elaborar contingut estratègic per a ser reconeguts mitjançant aquesta xarxa.
• Valoració de les opcions i les seves conseqüències vers els continguts publicats a la xarxa per a continuar o canviar d’estratègia.
• Esperit estratègic, creatiu i disruptiu
•Responsabilitat en la utilització de les xarxes socials com a empresa.
Twitter per al teu negoci
Coneixements/ Capacitats cognitives i pràctiques
Identificació de Twitter com a Xarxa Social
Comprensió global dels components i continguts del Twitter
Plantejament del Twitter com eina de màrqueting.
Habilitats de gestió, personals i socials
• Reflexió sobre les implicacions de la utilització de TWITTER en la nostra societat i sobre el comportament de l’usuari.
• Disposició per elaborar contingut estratègic per a ser reconeguts mitjançant aquesta xarxa.
• Valoració de les opcions i les seves conseqüències vers els continguts publicats a la xarxa per a continuar o canviar d’estratègia.
• Esperit estratègic, creatiu i disruptiu
• Responsabilitat en la utilització de les xarxes socials com a empresa
Instagram per al teu negoci
Introducció a Instagram (1 h)
Continguts (7 h)
Instagram com a eina de màrqueting ( 3,5 h)
Darreres novetats (0.5 h)
Whatssap Business per a millorar la comunicació amb els teus clients
Identificació de Whatsapp Business
Especificació dels continguts de la eina i usos.
Descripció dels principis bàsics del WhatsApp Business com a eina de màrqueting
Habilitats de gestió, personals i socials
• Reflexió sobre les implicacions de la utilització de WhatsApp Business en la nostra
societat i sobre el comportament de l’usuari.
• Esperit estratègic, creatiu i disruptiu
• Responsabilitat en la utilització de les xarxes socials com a empresa.
Linkedin: Funcionalitats, posicionament i desenvolupament professional
Identificació de LinkedIn com a xarxa social
Especificació dels continguts de la eina i usos.
Descripció dels principis bàsics del LinkedIn com a eina de màrqueting
Habilitats de gestió, personals i socials
• Reflexió sobre les implicacions de la utilització del LinkedIn en la nostra societat i sobre el comportament de l’usuari.
• Disposició per elaborar contingut estratègic per a ser reconeguts mitjançant aquesta
xarxa.
• Valoració de les opcions i les seves conseqüències vers els continguts publicats a la xarxa per a continuar o canviar d’estratègia.
• Esperit estratègic, creatiu i disruptiu
• Responsabilitat en la utilització de les xarxes socials com a professional i/o empresa
• Interès per crear una xarxa de contacte que permeti i faciliti relacionar-se
professionalment a l’alumne