• Itinerari ADGG0208 - Activitats administratives en la relació amb el client (FOAP)
  • Família Gestió
  • Durada 160 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Actualment no hi ha cap grup disponible per aquest curs.

A qui va dirigit

Activitats administratives en la relació amb el client és un curs amb el qual podràs aprendre diferents continguts, tan relacionats amb recepció, comunicació, administració, ofimàtica, llengua estrangera enfocant-se en el mercat, etc.

Aquest curs està compost per part teòrica i part pràctica que t’ajudarà a poder entendre tot d’una millor forma, ja que tot el que aprendràs de teoria ho podràs aplicar en la pràctica. El curs està 100% subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC). Tenen prioritat d’accés els treballadors desocupats, però el 30% de places esta reservada per treballadors en actiu.

Amb aquest curs podràs rebre un certificat de professionalitat de nivell 2.

PER PODER ACCEDIR:

  • Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria
  • Certificat de professionalitat de nivell (2)
  • Certificat de professionalitat de nivell 1 de la mateixa família i àrea professional
  • Prova aprovada per a accés a cicles formatius de grau mitjà.
  • Tindre superada la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 anys o de 45 anys
  • Si t’agrada el sector administratiu i també la relació amb el client aquest curs és per a tu.

Objectius

Realitzar les operacions de recepció i suport a la gestió administrativa derivada de les relacions amb el públic o client, intern o extern, amb qualitat de servei, dins del seu àmbit d’actuació i responsabilitat, utilitzant els mitjans informàtics i telemàtics, i en cas necessari, una llengua estrangera, i aplicar-hi els procediments interns i la normativa vigent.

Continguts

UF0349_Atenció al client en el procés comercial

UF0350_Gestió administrativa del procés comercial

UF0351_Aplicacions informàtiques de gestió comercial