fbpx
  • Itinerari Google
  • Família Informàtica i comunicacions
  • Durada 60 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Actualment no hi ha cap grup disponible per aquest curs.

A qui va dirigit

Aquest curs va dirigit principalment a treballadors en actiu que volen conèixer amb més profunditat les eines que tenen disponible a través de Google, fent èmfasis en Google Anayltics i Google Metatags.

Objectius

Amb el curs d’Eines Google aprendràs a utilitzar les eines de google que es poden adaptar millor a la dinàmica docent per tal de treure el màxim profit de les diferents aplicacions en el teu lloc de treball, aportant els principis bàsics per a l’ús eficient de les aplicacions Google Gmail, Google Calendar, Google Drive, GoogleDocs, Fulls de càlcul, Formularis, Presentacions, etc.

Amb el curs Google Analytics i Google Metatags aprendràs a comprendre la informació que reporta Google Analytics i saber utilitzar-la i conèixer millor el funcionament d’un negoci on-line. Aquest curs et permetrà aprendre més sobre l’audiència web, a quins visitants arriba el seu negoci, com veuen el seu negoci, per sexe, edat, població, idioma…

Continguts

1. Cercador Google

2. Google Apps
2.1. Avantatges i beneficis per a l’empresa
2.2. Com personalitzar Google Apps
2.3. Activar Google Apps

3. Gmail
3.1. Serveis que ofereix Gmail per a l’empresa

4. Drive
4.1. Què és Google Drive?
4.2. Interfície de Google Drive
4.3. Configuració de Google Drive

5. Calendar
5.1. Què és Google Calendar?
5.2. Interfície de Google Calendar
5.3. Treball amb calendaris
5.4. Sincronització

6. Google Docs
6.1. Google Docs per a l’empresa
6.2. Grups de Google per a l’empresa
6.3. Google vídeos per a l’empresa

7. Sites i blogs
7.1. Google sites per a l’empresa

8. Google+
8.1. Google Hangouts
8.2. Google Maps
8.3. Youtube

9. Google Analytics
9.1. Introducció, codis de seguiment i configuració del compte.
9.2. Pràctiques elaborant diferents tipus d’informes.
9.3. Treball específic en els embuts de conversió d’objectius.
9.4. Introducció als esdeveniments i Google Tag Manager