fbpx
  • Itinerari FOAP
  • Família CP
  • Durada 800 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Curs - Aula Virtual
10/02/2025 - 25/07/2025 Dilluns a Divendres (09:00 - 15:00)
Curs - Aula Virtual
17/02/2025 - 15/10/2025 Dilluns a Dijous (15:00 - 21:00)

A qui va dirigit

Activitats administratives en la relació amb el client és un curs amb el qual podràs aprendre diferents continguts, tan relacionats amb recepció, comunicació, administració, ofimàtica, llengua estrangera enfocant-se en el mercat, etc.

Aquest curs està compost per part teòrica i part pràctica que t’ajudarà a poder entendre tot d’una millor forma, ja que tot el que aprendràs de teoria ho podràs aplicar en la pràctica. El curs està 100% subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC). Tenen prioritat d’accés els treballadors desocupats, però el 30% de places esta reservada per treballadors en actiu.

Amb aquest curs podràs rebre un certificat de professionalitat de nivell 2.

PER PODER ACCEDIR:

  • Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria
  • Certificat de professionalitat de nivell (2)
  • Certificat de professionalitat de nivell 1 de la mateixa família i àrea professional
  • Prova aprovada per a accés a cicles formatius de grau mitjà.
  • Tindre superada la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 anys o de 45 anys
  • Si t’agrada el sector administratiu i també la relació amb el client aquest curs és per a tu.

Objectius

Realitzar les operacions de recepció i suport a la gestió administrativa derivada de les relacions amb el públic o client, intern o extern, amb qualitat de servei, dins del seu àmbit d’actuació i responsabilitat, utilitzant els mitjans informàtics i telemàtics, i en cas necessari, una llengua estrangera, i aplicar-hi els procediments interns i la normativa vigent.

Continguts

Unitat 1: Recepcionar i processar les comunicacions internes i externes.
Unitat 2: Realitzar les gestions administratives del procés comercial.
Unitat 3: Introduir dades i textos en terminals informàtics en condicions de seguretat, qualitat i eficiència.
Unitat 4: Gestionar l’arxiu en suport convencional i informàtic.
Unitat 5: Comunicar-se en una llengua estrangera amb un nivell d’usuari independent llindar B1 (equivalent a intermedi) en les activitats de gestió administrativa en la relació amb el client.
Unitat 6: Manejar aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació i la documentació.