• Itinerari Màrqueting Digital
  • Família Comerç i màrqueting
  • Durada 50 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Actualment no hi ha cap grup disponible per aquest curs.

A qui va dirigit

El curs va dirigit a qualsevol persona que vulgui adquirir competències professionals relacionades amb el màrqueting digital. Les habilitats associades amb l’analítica web són algunes de les més demandades per moltes empreses que han comprès l’enorme potencial del les xarxes socials i les botigues online, entre altres.

Objectius

Amb el curs d’Analítica Web i pla de màrqueting digital aprendràs a mesurar resultats de màrqueting digital; accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail màrqueting. Fixaràs i aconseguiràs objectius SMART en màrqueting digital, així com entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes digitals.

Més específicament; conèixer i saber aplicar les eines d’analítica web, entendre la importància de les mètriques per a l’èxit en entorns digitals, entendre com funciona un projecte web i a treure-li partit, fixar els objectius d’un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos, gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient, aprendre a analitzar i buscar casos d’èxit Online, analitzar altres projectes online i el seu posterior impacte i aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d’Analítica web.

Continguts

1. Fixar els objectius d’un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty

2. Sense analítica estem cecs

3. El mètode Lean: fail fast, fail cheap

4. El Pla de Màrqueting Digital
4.1. Auditoria.
4.2. Estudi de la competencia.
4.3. Anàlisi DAFO.
4.4. Anàlisi de l’Audiència.
4.5. Fixar Objectius: SMART goals i KPI.
4.6. Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini.
4.7. Fixar un calendari d’implementació.
4.8. Fixar un pressupost.
4.9. Avaluar el Pla de Màrqueting Digital.

5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials

6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals

7. Analítica Web aplicada a projectes SEO

8. Eines per a analitzar
8.1. Connectar WordPress amb Google Analytics i Webmasters.
8.2. Connectar WordPress amb MailChimp, Hootsuite, Facebook Insights, Twitter Analytics,  Instagram Analytics, LinkedIn.