• Itinerari Màrqueting Digital
  • Família Comerç i màrqueting
  • Durada 50 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

C/General Weyler 103-107, Badalona - Aula Virtual
26/10/2020 - 23/12/2020 Dilluns a Dimecres (18:15 - 20:15) 4 places disponibles

A qui va dirigit

Aquest curs està dirigit a professionals i emprenedors que necessitin tenir una millor presència en xarxes socials, per a posicionar de forma destacada la seva marca o negoci en Internet. Ideal per a estudiants de comunicació, publicitat o màrqueting i vulguin millorar el seu perfil professional, especialitzant-se en un dels principals pilars del màrqueting dgital en l’actualitat.

Objectius

Amb el curs de Community Manager, dominaràs els principis del màrqueting on line i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals on line existents. Empraràs de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.

Aprendràs a; analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques, dominar les tècniques per a la generació de reputació on line positiva sobre una empresa, producte o servei, aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials, així com fomentar l’autoaprenentatge, ja que les eines que s’utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.

Continguts

1. Social Media i Community Management
1.1. Xarxes socials i comunitats.
1.2. Fixar els objectius d’un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.
1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.
1.4. Com dinamitzar comunitats on line.
1.5. Com treballar continguts en social media.

2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials

3. Facebook
3.1. Facebook. Característiques principals.
3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?
3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?
3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.

4. Twitter
4.1. Twitter. Característiques principals.
4.2. Llenguatge específic de Twitter.
4.3. Com augmentar el número de followers.

5. Pinterest, Youtube, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting
5.1. Pinterest, la plataforma visual.
5.2. Google+: Característiques principals.
5.3. LinkedIn. Característiques principals.
5.4. Gestionar els contactes a Linkedin.
5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau).
5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).
5.6. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.

6. Eines del Community Manager
6.1. HootSuite i TweetDeck.
6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.
6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.

7. Mètriques i estratègies de Social Media
7.1. Mètriques i KPIs de Social Media.
7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media.