• Itinerari Social Media
  • Família -
  • Durada 12 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Actualment no hi ha cap grup disponible per aquest curs.

A qui va dirigit

Aquest curs va dirigit principalment a aquelles persones que volen utilitzar Instagram com a eina útil pel seu negoci.

Objectius

– Aprendre a obrir un perfil professional a Instagram i a crear continguts atractius per a promocionar el teu negoci en aquesta xarxa.
– Connectar amb facilitat amb els clients i sobretot, aconseguir que el teu públic interactuï amb tu a nivell online.
– El contingut de valor és la clau a les xarxes, ajuda a generar confiança i permet poder créixer en seguidors de forma orgànica.

Continguts

1. Introducció a Instagram (1 h)
1.1 Què busquen els usuaris, i què busquem com a empresa, a Instagram?
1.2 Com funciona l’algoritme d’Instagram?
1.3 Com créixer en seguidors de forma orgànica?

2. Continguts (7 h)
2.1 Continguts per educar, ajudar, convèncer, informar i entretenir.
2.2 Fotografies i filtres
2.3 L’ús de hashtags
2.4 Els Stories com a eina per conèixer i generar confiança amb els seguidors
2.5 Els Reels. El contingut que ens permet arribar a públic que no ens coneix
2.6 IGTV, quin tractament li donem al vídeo a Instagram
2.7 Els Directes. La millor eina per presentar-nos com a experts i guanyar credibilitat.
2.8 La botiga a Instagram
2.9 El calendari de continguts mensual
2.10 App’s que ens ajudaran en la creació de continguts
2.11 Creator Studio per planificar les publicacions, IGTV i Stories
2.12 Les Guies. Recull dels millors llocs, publicacions i productes

3. Instagram com a eina de màrqueting ( 3,5 h)
3.1 Els missatges directes, i el networking a la xarxa
3.2 Busquem col·laboradors i influencers locals
3.3 Els sortejos, premis i bases legals
3.4 La publicitat a Instagram
3.5 Instagram Ads
3.6 Seguiment de resultats: eines d’analítica

4.Darreres novetats (0.5 h)