08/11/2024
-
09/12/2024
Dilluns a Diumenge
(00:01
-
23:59)
A qui va dirigit
Dona un impuls a la teva carrera amb el nostre curs de Fonaments d’Administració de Salesforce CRM I! 🚀.
Descobreix els secrets d’una de les plataformes de gestió de clients més potents amb aquest programa de 40 hores, 100% subvencionat pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya!
🎓Accessible per a treballadors en actiu, autònoms i aturats inscrits en el SOC, aquest curs en línia t’ofereix l’oportunitat d’adquirir habilitats en Salesforce des de qualsevol lloc i en qualsevol moment.
🌟Sessions de tutoria personalitzades, et guiarem pas a pas perquè domines aquesta eina essencial i abastos les teves metes professionals.
No perdis l’oportunitat d’impulsar la teva carrera amb Salesforce CRM! 💼
Objectius
GENERALS:
Adquirir els coneixements inicials per habilitar l’alumne en el funcionament de la tecnologia Salesforce des de l’inici i la seva utilització en processos de negoci reals. Adquirint els coneixements principals de la tecnologia i alhora com una organització, fer-ne un ús eficient.
Adquirir els coneixements inicials per aprehendre com configurar Salesforce des de zero.
La certificació d’administrador Salesforce, és una titulació oficial, que verifica els coneixements necessaris que l’usuari disposa per saber gestionar des de l’administració del CRM Salesforce.
Iniciar per a la preparació d’ aquesta certificació oficial de CRM Salesforce
ESPECÍFICS:
Conèixer el funcionament de l’ecosistema de Salesforce i les potencialitats per a l’automatització dels processos de negoci i la integració amb sistemes externs, així com la flexibilitat en la configuració dels processos comercials de l’organització.
Adquirir els coneixements inicials per fer servir l’eina adequadament.
Capacitar en l’ús inicial de Salesforce, que és el CRM més utilitzat al món i l’habilitat de treballar utilitzant l’eina és requerida per molts llocs de treball.
Iniciar en la configuració bàsica del sistema basada en aquesta tecnologia, molt demandada i de vital importància per a les empreses que utilitzen la plataforma Salesforce a qualsevol de les seves àrees
Conèixer els pilars de l’Administració de la plataforma: des de la configuració i la seguretat de l’aplicació fins a la configuració de processos comercials de l’organització.
Adquirir els coneixements necessaris per definir l’estructura de l’aplicació, la gestió d’usuaris i garantir-ne el funcionament correcte.
Continguts
UNITAT 1. Informació general sobre la plataforma de Salesforce
1.1. Definir la plataforma Salesforce.
1.2. Explicar la diferència entre desenvolupament sense codi (declaratiu) i programàtic.
1.3. Terminologia de Salesforce CRM
UNITAT 2. Descobrir casos d’ús per a la plataforma
2.1. Exemples de casos d’ús per a la plataforma.
2.2. Ús de la plataforma a múltiples departaments.
UNITAT 3. Concepte de l’arquitectura de Salesforce
3.1. Termes clau relacionats amb l’arquitectura de Salesforce.
3.2. Cas d’ús per a les APIs de Salesforce.
UNITAT 4. Configuració bàsica
4.1. Elements claus de la configuració.
4.2. Menús importants per personalitzar la vostra organització.
4.3. Cerca ràpida
UNITAT 5. AppExchange
5.1. Estratègia d’AppExchange.
5.2. Instal·lar una aplicació des de AppExchange
UNITAT 6. Configuració de l’organització a Salesforce
6.1 Conèixer la informació que es troba a la configuració de l’empresa (per exemple: any fiscal de la configuració de l’empresa, horari comercial, administració de divises, configuració predeterminada).
6.2 Comprendre l’administració de la configuració declarativa de la interfície d’usuari. (per exemple: configuració de la interfície d’usuari, menú de l’aplicació, vistes de llista, accions globals, Generador d’aplicacions Lightning).
6.3 Configuració i manteniment d’usuaris.
6.4 Controls de seguretat de l’organització. (per exemple: configuració de seguiment d’auditoria, hores d’inici de sessió, configuració de sessió).
UNITAT 7. Administrador d’objectes i Generador d’aplicacions Lightning
7.1 Arquitectura d’objectes estàndard i el model de relacions. (per exemple: objecte estàndard, principal/secundari, principal detall/recerca/relacions d’unió i tipus de registre).
7.2 Crear, eliminar i personalitzar camps i dissenys de pàgina en objectes estàndard i personalitzats, i conèixer les implicacions d’eliminar camps.
7.3 Tipus de registre i processos comercials per a objectes personalitzats i estàndard.
UNITAT 8. Aplicacions de Vendes i Màrqueting
8.1 Capacitats i implicacions del procés de vendes.
8.2 Funcions de productivitat de vendes, eines d’oportunitat. (per exemple: taulers, puntuació de clients potencials, puntuació d’oportunitats d’Einstein i assistent de la pàgina inicial).
8.3 Eines d’automatització de clients potencials i gestió de campanyes. (per exemple: clients potencials, conversió de clients potencials, regles d’assignació de clients potencials, campanya i membres de la campanya).