fbpx
  • Itinerari ADGG0208 (PQ) - Activitats administratives en la relació amb el client
  • Família CP
  • Durada 190 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Actualment no hi ha cap grup disponible per aquest curs.

A qui va dirigit

Tècniques de recepció i comunicació és el segon mòdul del curs de “Activitats administratives en la relació amb el client“, amb el qual podràs aprendre diferents continguts, tan relacionats amb recepció, comunicació, administració, ofimàtica, llengua estrangera enfocant-se en el mercat, etc.

Aquest mòdul està compost per dues parts; teoria  i pràctica, la qual t’ajudarà a poder entendre tot d’una millor forma ja que tot el que t’ensenyen en teoria ho podràs aplicar en la pràctica.

D’altra banda, és important que sàpigues que és un curs 100% subvencionat pel Consorci de la Generalitat de Catalunya. Tenen prioritat d’accés els treballadors en actiu, però hi ha un 30% de places per a persones en situació d’ATUR. A més, amb aquest curs podràs rebre un certificat de professionalitat de nivell 2.

PER PODER ACCEDIR:

  • Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria
  • Certificat de professionalitat de nivell (2)
  • Certificat de professionalitat de nivell 1 de la mateixa família i àrea professional
  • Prova aprovada per a accés a cicles formatius de grau mitjà.
  • Tindre superada la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 anys o de 45 anys

Objectius

  • Obtenir un certificat de professionalitat de nivell II
  • Realitzar les gestions administratives dels diferents processos comercials.
  • Fer servir aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació, la documentació i totes les fases de l’administració.
  • Gestió d’arxius i dades en diferents suports.