fbpx
  • Itinerari Social Media
  • Família Comerç i màrqueting
  • Durada 40 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Badalona - Aula Virtual
17/09/2024 - 31/10/2024 Dimarts i Dijous (18:00 - 21:00)

A qui va dirigit

Aquest curs va dirigit a treballadors i emprenedors que necesiten identificar les principals eines de gestió de xarxes socials en les empreses.

PLACES DISPONIBLES:

  • Treballadors en actiu: 70%
  • Aturats inscrits al SOC: 30%

NIVELL DE QUALIFICACIÓ PROFESSIONAL: 2

REQUISITS D’ACCÉS:

  • Certificat de professionalitat nivell 1.
  • Títol Professional Bàsic (FP Bàsica)
  • Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.
  • Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent.
  • Certificat de Professionalitat de nivell 2.
  • Haver superat la prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà.
  • Haver superat qualsevol prova oficial d’accés a la Universitat.

Objectius

Amb el curs de Promoció i negoci a través de les xarxes socials identificaràs les principals xarxes socials en les empreses i els diferents tipus de relacions professionals que es poden desenvolupar a través d’internet. Reconeixeràs la importància de crear una marca personal que possibiliti i fomenti les relacions  socials entre empreses, així com identificar els diferents mecanismes de màrqueting que es poden utilitzar per potenciar les relacions comercials.

Compendràs les transformacions generades per les noves tecnologies en l’àmbit empresarial i coneixeràs les eines web 2.0 que permeten realitzar una campanya de màrqueting on-line i adaptar-les  al nostre model de negoci.

Continguts

1. Branding: Imatge de marca vs imatge personal
1.1 La identitat visual corporativa.
1.2 definició, característiques i tipologies.
1.3 Elements bàsics de la marca.

2. El màrqueting digital
2.1 El Pla de Màrqueting Digital.
2.2 Definició d’objectius. SMART Goals.
2.3 Fases: Acquisition, Engagement, Conversion i Fidelity.
2.4 Tècniques de Màrqueting Digital.
2.4.1. SEO i SEM.
2.4.2. Mail Màrqueting.
2.4.3. Analítica Web.
2.4.4. Xarxes Socials.

3. Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials
3.1 Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes.
3.1.1. La visualització de l’empresa.
3.1.2. La generació d’oportunitats de negoci.
3.1.3. El foment de la participació de l’empresari.
3.1.4. L’augment de la competitivitat empresarial.
3.2 Determinació de l’estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials.
3.2.1. Servei de missatgeria instantània.
3.2.2. Telefonia per Internet.
3.2.3. Xarxes socials: digitals i professionals.
3.2.4. Weblogs, blogs o bitàcoles.
3.2.5. Xarxes socials per a empreses.
3.2.6. Comunitats de marca.