fbpx
  • Itinerari Social Media
  • Família -
  • Durada 12 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Actualment no hi ha cap grup disponible per aquest curs.

A qui va dirigit

El curs de Twitter per al teu negoci és 100% subvencionat pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

Va dirigit per la gent que vulgui aprendre a promocionar la seva empresa mitjançant aquesta xarxa social, aprofitant les eines que aquesta app ofereix i així poder conectar la seva empresa amb la seva audiencia, almateix temps aumentant les seves vendes i  obtenint una bona reputació publica.

Els cursos es realitzen en modalitat virtual a excepció de la primera sessió, que és presencial al centre per fer-vos entrega del material i per signar la documentació corresponent.

Poden accedir:

  • Treballadors en actiu
  • Autònoms
  • Persones en situació d’ERTO
  • Funcionaris

 

Places minoritaries:

Persones inscrites al SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya).

Objectius

Identificar les característiques generals de TWITTER i les millors estratègies des de la perspectiva de negoci empresarial.

Continguts

Coneixements/ Capacitats cognitives i pràctiques
Identificació de Twitter com a Xarxa Social
– Adquisició dels fonaments del Twitter.
-Coneixement del Twitter com eina d’empresa i personal.
-Comprensió de l’algoritme de Twitter.
-Aplicació dels principis per créixer seguidors.
Comprensió global dels components i continguts del Twitter
-Tipologia de continguts: educatius, d’ajuda, per a convèncer, informar i entretenir.
-Fotos i vídeos.
-Hashtag i programació de publicacions.
-Enquestes i llistats.
-Planificació estratègica i calendari.
-Programació del contingut.
-Millors pràctiques.
Plantejament del Twitter com eina de màrqueting.
-Comprensió de la importància dels missatges directes i networking.
-Aprenentatge de la creació de sortejos, premis i bases legals.
-Anàlisis i seguiment de resultats.
Habilitats de gestió, personals i socials
• Reflexió sobre les implicacions de la utilització de TWITTER en la nostra societat i sobre el comportament de l’usuari.
• Disposició per elaborar contingut estratègic per a ser reconeguts mitjançant aquesta xarxa.
• Valoració de les opcions i les seves conseqüències vers els continguts publicats a la xarxa per a continuar o canviar d’estratègia.
• Esperit estratègic, creatiu i disruptiu
• Responsabilitat en la utilització de les xarxes socials com a empresa