• Itinerari Web i Analítica
  • Família Informàtica i comunicacions
  • Durada 30 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Teams - Aula Virtual
18/10/2022 - 15/12/2022 Dimarts i Dijous (18:30 - 20:30) 18 places disponibles
Teams - Aula Virtual
10/10/2022 - 30/11/2022 Dilluns i Dimecres (19:00 - 21:00) 17 places disponibles

A qui va dirigit

Aquest curs va dirigit a aquelles persones que volen conèixer millor la segmentació dels que visiten la seva pàgina web.

El centre recomana fer aquest curs després d’haver fet el curs “Analítica web i pla de màrqueting” o “Creació i manteniment de pàgines web”.

Objectius

Amb el curs Google Analytics i Google Metatags aprendràs a comprendre la informació que reporta Google Analytics i saber utilitzar-la i conèixer millor el funcionament d’un negoci on-line. Aquest curs et permetrà aprendre més sobre l’audiència web, a quins visitants arriba el seu negoci, com veuen el seu negoci, per sexe, edat, població, idioma…

Continguts

1. Introducció a Google Analytics, codis de seguiment i configuració del compte.

2. Pràctiques elaborant diferents tipus d’informes.

3. Treball específic en els embuts de conversió d’objectius.

4. Introducció als esdeveniments i Google Tag Manager.