fbpx
  • Itinerari Informàtica
  • Família Dades
  • Durada 30 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Actualment no hi ha cap grup disponible per aquest curs.

A qui va dirigit

Aquest curs va dirigit a aquelles persones que volen conèixer millor la segmentació dels que visiten la seva pàgina web.

A més és un curs 100% subvencionat pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

PLACES DISPONIBLES:

  • Treballadors en actiu: 70%
  • Aturats inscrits al SOC: 30%

 

NIVELL DE QUALIFICACIÓ PROFESSIONAL: 3

REQUISITS D’ACCÉS:

  • Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent.
  • Haver superat la prova d’accés a Cicles Formatius de Grau Superior.
  • Haver superat qualsevol prova oficial d’accés a la universitat.
  • Certificat de professionalitat de nivell 3.
  • Títol de Grau o equivalent.
  • Títol de Postgrau (Màster) o equivalent.
  • Tècnic Auxiliar (FP 1) o equivalent.
  • Batxillerat.
  • Experiència prèvia en l’ocupació.

Objectius

Objectius generals:

  • Comprendre la informació que reporta Google Analytics i saber utilitzar-la.
  • Conèixer millor el funcionament d’un negoci online.

Objectius específics:

  • Aprendre més sobre l’audiència web, a quins visitants arriba el seu negoci, com veuen el seu negoci, per sexe, edat, població, idioma … Segmentació.
  • Comprovar si els nostres objectius realment s’estan complint.

Continguts

1. Introducció a Google Analytics, codis de seguiment i configuració del compte.

2. Pràctiques elaborant diferents tipus d’informes.

3. Treball específic en els embuts de conversió d’objectius.

4. Introducció als esdeveniments i Google Tag Manager.