fbpx
  • Itinerari Social Media
  • Família Informàtica i comunicacions
  • Durada 48 hores
  • Examen de certificació inclòs -

Grups

Actualment no hi ha cap grup disponible per aquest curs.

A qui va dirigit

El curs de Xarxes Socials for business és 100% subvencionat pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya. 

Aquest curs va dirigit a les persones que vulguin promocionar el seu negoci a través de xarxes socials i així poden aprofundir en el funcionament d’aquesta plataforma per augmentar les seves vendes.

Els cursos es fan en aula virtual a excepció de la primera sessió, que és presencial al centre per fer-vos entrega del material i per signar la documentació corresponent.

Poden accedir:

  • Treballadors en actiu
  • Autònoms
  • Persones en situació d’ERTO
  • Funcionaris

 

Places minoritàries:

  • Persones inscrites al SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya).

Objectius

Identificar les característiques generals de les xarxes socials for business i les millors estratègies publicitàries des de la perspectiva de negoci empresarial.

Continguts

TikTok per a empreses

Coneixements/ Capacitats cognitives i pràctiques
• Identificació del Tik tok com a xarxa social
• Descripció dels principis bàsics de Tik Tok com a eina de màrqueting
• Especificació dels continguts de la eina i usos.

Habilitats de gestió, personals i socials

• Reflexió sobre les implicacions de la utilització de tik tok en la nostra societat i sobre el comportament de l’usuari.
• Disposició per elaborar contingut estratègic per a ser reconeguts mitjançant aquesta xarxa.
• Valoració de les opcions i les seves conseqüències vers els continguts publicats a la xarxa per a continuar o canviar d’estratègia.
• Esperit estratègic, creatiu i disruptiu
•Responsabilitat en la utilització de les xarxes socials com a empresa.

 

 

Twitter per al teu negoci

Coneixements/ Capacitats cognitives i pràctiques

  • Identificació de Twitter com a Xarxa Social
  •  Comprensió global dels components i continguts del Twitter
  • Plantejament del Twitter com eina de màrqueting.

 

Habilitats de gestió, personals i socials
• Reflexió sobre les implicacions de la utilització de TWITTER en la nostra societat i sobre el comportament de l’usuari.
• Disposició per elaborar contingut estratègic per a ser reconeguts mitjançant aquesta xarxa.
• Valoració de les opcions i les seves conseqüències vers els continguts publicats a la xarxa per a continuar o canviar d’estratègia.
• Esperit estratègic, creatiu i disruptiu
• Responsabilitat en la utilització de les xarxes socials com a empresa

 

Instagram per al teu negoci

  • Introducció a Instagram (1 h)
  • Continguts (7 h)
  • Instagram com a eina de màrqueting ( 3,5 h)
  • Darreres novetats (0.5 h)

 

Whatssap Business per a millorar la comunicació amb els teus clients

  • Identificació de Whatsapp Business
  • Especificació dels continguts de la eina i usos.
  • Descripció dels principis bàsics del WhatsApp Business com a eina de màrqueting

 

Habilitats de gestió, personals i socials
• Reflexió sobre les implicacions de la utilització de WhatsApp Business en la nostra
societat i sobre el comportament de l’usuari.
• Esperit estratègic, creatiu i disruptiu
• Responsabilitat en la utilització de les xarxes socials com a empresa.

 

Linkedin: Funcionalitats, posicionament i desenvolupament professional

  • Identificació de LinkedIn com a xarxa social
  • Especificació dels continguts de la eina i usos.
  • Descripció dels principis bàsics del LinkedIn com a eina de màrqueting

 

Habilitats de gestió, personals i socials
• Reflexió sobre les implicacions de la utilització del LinkedIn en la nostra societat i sobre el comportament de l’usuari.
• Disposició per elaborar contingut estratègic per a ser reconeguts mitjançant aquesta
xarxa.
• Valoració de les opcions i les seves conseqüències vers els continguts publicats a la xarxa per a continuar o canviar d’estratègia.
• Esperit estratègic, creatiu i disruptiu
• Responsabilitat en la utilització de les xarxes socials com a professional i/o empresa
• Interès per crear una xarxa de contacte que permeti i faciliti relacionar-se
professionalment a l’alumne